هتل آپارتمان آرمان
نوشته شده توسط : چوبین

هتل آپارتمان سه ستاره آرمان مشهد

اگر قصد سفر به یکی از شهر های پر بازدید ایران رادارید، پیشنهاد ما شهر مشهد است. شهر مشهد دارای تنوع بسیاری در اماکن تفریحی می باشد و همچنین دارای مکان های گردشگری بسیاری است که شما در زمان کوتاهی به مقصد مورد نظر خود می رسید. شهر مشهد دارای واحد های اقامتی متنوعی می باشد که یکی از شاخص‌ترین آن‌ها، هتل آپارتمان  سه ستاره آرمان می باشد. اگر دنبال هتلی کم قیمت با امکانات هتل پنج ستاره میگردید، پیشنهاد چوبین هتل آپارتمان سه ستاره  آرمان است. هتل آرمان را با نام آرمان توس نیز می شناسند. این هتل در سال 1394 افتتاح گردید. در هتل آرمان از کارکنان و پرسنل آموزش دیده و مجرب استفاده شده است. این هتل در 9 طبقه مجزا و دارای 291 اتاق متنوع می باشد. این هتل مجموعه ای تازه تاسیس در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) می باشد که شما پیاده در عرض پنج دقیقه می توانید به حرم مطهر برسید و زیارت کنید. هتل آرمان در عین زیبایی دارای طراحی ایرانی و اروپایی است، که تلفیق این دو، جلوه ویژه ای به این هتل داده است. این هتل بالاترین نشان هتل آپارتمان را از سازمان میراث فرهنگی و سازمان گردشگری و صنایع دستی دریافت کرده است. یکی از مزایای هتل آرمان، مرکز خرید این مجموعه است که خرید را برای مسافران تور مشهدآسان نموده است. اگر جزء آن دسته از افراد هستید که در هنگام سفر باید برنامه ورزش خود را داشته باشید، باید بگویم که هتل آرمان گزینه مورد نظر است، چرا که این هتل دارای سالن بدنسازی و سالن ماساژ و استخر و سونا و جکوزی می باشد که شما عزیزان میتوانید تنی به آب بزنید و برای بار اول این آب تنی لذت بخش را میهمان هتل آرمان خواهید بود. این‌ها فقط بخشی از امکانات این هتل سه ستاره مجلل می باشد. هتل آرمان دارای واحد های اقامتی متنوع با 400 تخت راحت فراهم آورده است. هتل دارای رستورانی با منوعی متنوع با ظرفیت 210 نفر می باشد. هتل در محدوده طرح ترافیک قرار دارد. برای پارک ماشین خود هم نگران نباشید، چرا که هتل دارای پارکینگی با ظرفیت بالا برای مسافرین عزیز می باشد. اینترنت با حجم 200 مگابایت در هتل رایگان می باشد. نرخ میهمانان خارجی و عرب زبان در هتل آرمان مطابق نرخنامه هتل می باشد. نرخ کودکان زیر سه سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان می باشد. نرخ میهمانان سه تا هشت سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان می باشد. ساعت تحویل اتاق ها 14 و تخلیه آن ها 12 می باشد.هتل دارای 2 ابی در طبقه همکف و دوم با ظرفیت 100 نفر می باشد. شما برای جلسات کاری خود می توانید از سالن کنفرانس مجموعه با ظرفیت 15 نفر استفاده نمایید.

واحد های اقامتی

اتاق دو تخته، سوئیت یک خوابه دو نفره، سوئیت دو خوابه سه نفره، اتاق یک تخته، اتاق دو تخته  فولبرد، سوئیت یکخوابه، دو نفره فولبرد، اتاق دو تخته VIP، اتاق دو تخته VIP فولبرد منو بوفه.

امکانات 

لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، فروشگاه، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینتر، مرکز خرید، کافی شاپ، تاکسی سرویس، پذیرش 24 ساعته، دستگاه واکس کفش، اتاق چمدان، پارکینگ، خودپرداز، خدمات بلیط، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، خدمات بیدار باش، خدمات برای معلولین، خدمات خانه داری، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی، لاندری، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی و طبقات، رستوران، روزنامه، استخر، سونا، سالن ماساژ، سالن کنفرانس.

موقعیت مکانی

حدفاصل مکان های گردشگری و زیارتی در مشهد از هتل آپارتمان آرمان با اتومبیل:

30 دقیقه تا پارک موج های آبی
40 دقیقه تا آرامگاه فردوسی
40 دقیقه تا مقبره هارونیه
40 دقیقه تا سد چالیدره
20 دقیقه تا مقبره خواجه ربیع
29 دقیقه تا فرودگاه
16 دقیقه تا موزه نادر شاه افشار
37 دقیقه تا مرکز خرید الماس شرق
35دقیقه تا شهر بازی سرزمین خورشید
34 دقیقه تا آکواریوم آبی های شور شرق
38 دقیقه تا مجموعه پروفسور بازیما
39 دقیقه تا باغ وحش وکیل آباد
20دقیقه تا ترمینال
39 دقیقه تا امامزادگان یاسر و ناصر
2 دقیقه تا حرم مطهر
15 دقیقه تا راه آهن




:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: